Mijn verjaardag - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Rachael Laarakker - WaarBenJij.nu Mijn verjaardag - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Rachael Laarakker - WaarBenJij.nu

Mijn verjaardag

Door: Rachael

Blijf op de hoogte en volg Rachael

16 September 2014 | Australië, Byron Bay

Hallo allemaal,

Ik heb een leuke verjaardag gehad. Ik heb een voetbal met Australie vlaggen gekregen. Ik heb twee haarbanden gekregen en een boek van opa en oma. Ik heb ook een kangaroe pyjama gekregen. Die is lekker zacht en warm. Ik heb ook een pedicure en manicure gehad samen met mama, toen zijn we een dikke pannekoek met besjes en een soort slagroom gaan eten. Toen zijn we over het strand naar huis gewandeld. We hebben ook nog sushi gegeten bij de sushitreintje. Dat is een treintje met bordjes en die kun je zelf pakken. Ieder bordje heeft een eigen kleur en dan weet je wat de geld is. Het leukste vond ik met jullie skypen.

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Rachael

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 2003

Voorgaande reizen:

13 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Een half jaar Australië

Landen bezocht: