Mullumbimby ( 30 juli tot 22 augustus) - Reisverslag uit Mullumbimby, Australië van Rachael Laarakker - WaarBenJij.nu Mullumbimby ( 30 juli tot 22 augustus) - Reisverslag uit Mullumbimby, Australië van Rachael Laarakker - WaarBenJij.nu

Mullumbimby ( 30 juli tot 22 augustus)

Door: Rachael

Blijf op de hoogte en volg Rachael

20 Augustus 2014 | Australië, Mullumbimby

Hoi, allemaal . Ik ben bij onze vrienden in huis. We mogen bij hun logeren, omdat ze op vakantie zijn in Thailand. Het is een groot houten huis met een grote tuin met sinaasappelbomen en citroenbomen. In de tuin maak ik ook mijn huiswerk en sport ik een beetje. Het is 's avonds heel koud en zitten we met een sjaal en een deken om. Het is een heel klein dorpje met maar 1 winkelstraat en geen stoplichten.
We zijn ook nog op de markt voor alleen groente en fruit geweest. Daar liepen heel veel rare mensen en ze heten hippies. Die lopen met oude slordige kleding en er zijn ook mensen die op blote voeten lopen. Daar worden je voeten heel vies van.


Ik ben ook nog met papa en mama gaan wandelen naar een waterval waar geen water was. Wel hebben we veel vleermuizen gezien. Die zijn net zo groot als mijn hondjes.

Verslag uit: Australië, Mullumbimby

Rachael

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 2008

Voorgaande reizen:

13 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Een half jaar Australië

Landen bezocht: