Surfers Paradise ( 14 juli t/m 30 juli ) - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Rachael Laarakker - WaarBenJij.nu Surfers Paradise ( 14 juli t/m 30 juli ) - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Rachael Laarakker - WaarBenJij.nu

Surfers Paradise ( 14 juli t/m 30 juli )

Door: Rachael

Blijf op de hoogte en volg Rachael

30 Juli 2014 | Australië, Surfers Paradise

Hallo, hoe gaat het met jullie? Met mij gaat alles goed. Ik ben goed aangekomen in Brisbane .Eerst ging ik in een hotel slapen twee nachtjes Toen gingen we met de trein, toen met de bus en daarna we moesten een klein stukje lopen. Nu staan we op de camping we zitten in een huisje en we hebben het hier goed. Een mooie zee en een mooie strand. Op de kamping is er een speeltuin en ook nog een zwembad. Op zaterdag ging ik met papa en mama naar een caravanshow daar heb ik een vlinder op mijn gezicht geverfd gekregen. Verder heb ik in een soort boot en een soort auto gezeten en je hebt er drie er van een superduck, aquaduck en nog een kwakduck en dat was heeeeeel leuk.
En gisteravond toen gingen we fish and chips eten dat was heel lekker. Morgen gaan ik en mama hardlopen en ik ga op mijn step en dan gaan we over de brug en gaan we naar de grote speeltuin.


Verslag uit: Australië, Surfers Paradise

Rachael

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 2005

Voorgaande reizen:

13 Juli 2014 - 31 Januari 2015

Een half jaar Australië

Landen bezocht: